FAQ: Obchodní platformy

Obchodní platformy
 
  1. Zda existuje nějaký poplatek pro použití platformy?
  2. Jaký je rozdíl mezi platformami NetTradeX a MetaTrader 4? Kterou platformu vybrat?
  3. Mohu použít poradce nebo roboty v IFC Markets?
  4. Které mobilní operacní systémy jsou podporovány Vašimi platformami?
  5. Co je Trailing stop? Zda to bude fungovat v případě, že terminál je vypnutý.

Obchodní terminál NetTradeX

  1. Zapomněl (a) jsem heslo účtu v NetTradeX. Co mám dělat?
  2. Jak se přihlásit do svého obchodního účtu v platformě NetTradeX po otevření profilu v Kabinetu Tradera?
  3. Jak se mohu připojit k odběru novinek v terminále NetTradeX na PC?
  4. Zda je omezen seznam dostupných obchodních instrumentů v závislosti na obchodní platformě?
  5. Jak můžu nastavit čekající příkaz v NetTradeX?
  6. Jak můžu upravit nebo odstranit čekající příkaz v NetTradeX?
  7. Co mám dělat v případě, že platforma NetTradeX se nemůže připojit k serveru?
  8. Jak přidat nový obchodní instrument v okně "Aktuální kotace" v NetTradeX?
  9. Jak můžu otevřít nové okno grafu v NetTradeX?
  10. Jak můžu najít minimální distanci nastavení příkazu k instrumentu v NetTradeX?
  11. Jak můžu nastavit tržní příkaz v NetTradeX?
  12. Jak zmenšit objem otevřené pozice v NetTradeX?

Obchodní terminál MetaTrader 4

  1. Jak můžu nastavit čekající příkaz v MetaTrader 4?
  2. Kde můžu najít zůstatek svého účtu v historii obchodních transakcí v MetaTrader4?
  3. Jak můžu přidat nové obchodní instrumenty v okně "Denní přehled z trhu" v MetaTrader 4?
  4. Jak můžu otevřít nový graf v MetaTrader 4?
  5. Jak můžu snížit objem otevřené pozice v MetaTrader 4?
  6. Který název serveru musím používat v mobilních terminálech MetaTrader 4 pro iOS a pro Android?



Proč IFC Markets?