Často kladené otázky


Při studiu našich služeb a produktů můžete mít mnoho otázek. Zde najdete odpovědi a nejčastěji kladené otázky našich zákazníků.

Pokud nenajdete zde odpovědi na Vaše otázky, prosím, kontaktujte nás.
Obchodní podmínky

Musím zaplatít nějaké komise?

Jaká je minimální povolená částka počátečního vkladu?

Jaké typy Reálných účtů poskytuje IFC Markets?

Jak jsou omezeny počáteční deposit a aktuální equity

Jaké přípustné objemy obchodů se nabízejí?

Jakou páku můžu použít?

Mám účet v US dolarech. Zda mohu změnit měnu?

Zda mohu změnit velikost páky po otevření účtu?

Nabízíte Partnerský program?

Můžu mít účet v jakékoliv měně?

Musím něco zaplatit, aby bylo možné otevřít účet?

Kolik účtů mohu mít?

Jaké doklady potřebuji pro autorizaci svého profilu?

Proč potřebuji autorizaci svého profilu?

Zda se přijímají dokumenty v anglickém jazyce?

Jakou adresu mám úvest v profilu?

Jakou velikost páky doporučujete?

Typy spreadů

Co je Short Margin (stop out)?

Kterými instrumenty mohu obchodovat v IFC Markets?

Jsem rezidentem Spojených států amerických. Mohu obchodovat v IFC Markets?

Jsem začátečník na Forexu. Poskytujete vzdělávací prostředky?

Poskytujete Technickou analýzu?

Nabízí IFC Markets Ekonomický kalendář?

Jaká je minimální možná částka doplnění účtu?

Obchodní platformy

Zda existuje nějaký poplatek pro použití platformy?

Jak se přihlásit do svého obchodního účtu v platformě NetTradeX po otevření profilu v Kabinetu Tradera?

Jak přidat nový obchodní instrument v okně "Aktuální kotace" v NetTradeX?

Jak můžu otevřít nové okno grafu v NetTradeX?

Jak můžu najít minimální distanci nastavení příkazu k instrumentu v NetTradeX?

Jak zmenšit objem otevřené pozice v NetTradeX?

Co mám dělat v případě, že platforma NetTradeX se nemůže připojit k serveru?

Které mobilní operacní systémy jsou podporovány Vašimi platformami?

Kde můžu najít zůstatek svého účtu v historii obchodních transakcí v MetaTrader4?

Jaký je rozdíl mezi platformami NetTradeX a MetaTrader 4? Kterou platformu vybrat?

Mohu použít poradce nebo roboty v IFC Markets?

Co je Trailing stop? Zda to bude fungovat v případě, že terminál je vypnutý.

Zapomněl (a) jsem heslo účtu v NetTradeX. Co mám dělat?

A co když měna účtu bankovní karty se liší od měny zůstatku obchodního účtu?

Mohu vkládat a vybrat finanční prostředky celodenně?

Jak dlouho trvá zpracování žádosti o výběr finančních prostředků?

Zda smím mít několik účtů a převádět peněžní prostředky mezi nimi?

Jak často mohu vyvádět prostředky ze svého obchodního účtu?

Podal(a) jsem žádost, ale nedostal (a) žádné peníze. Co mám dělat?

Jaká je minimální částka pro výběr finančních prostředků?

Zda přijímá IFC Markets deposity od třetích strán?

Proč je platba kreditní / debetní kartou byla odmítnuta?

Ostatní dotazy

Jaký typ brokera je IFC Markets

Pracovní doba Backoffice

Jak obnovit heslo k obchodnímu účtu?

Jak začít obchodovat

Jak mohu spočítat zisky a ztráty z pozic?

Co je marže?

Jak dlouho mohu držet otevřené pozice?

Máte dealing desk?

Má IFC Markets skalpování?

Co je "pip"?

Jak změnit své osobní údaje? (email, telefonní číslo atd.)?

Co je gap?

Co se stane, pokud nechám otevřené pozice do druhého dne?

Je IFC Markets regulována?

Co dělat, pokud Equity obchodního účtu stal negativním?

Proč Take Profit nefungoval, když cena na grafu dosáhla úrovně příkazu na grafu?

Proč Stop Loss fungoval, když cena na grafu ještě nedosáhla úrovně příkazu?

Co je Kabinet Tradera?

Kde je vaše centrální sídlo?

Zda jsou svoje finanční prostředky pojištěny ve vaší společnosti?

Jak se vyhnout requote?